Sunday 9 December 2012

Lawak lawak broadcast

ATOK SAPE LAGI POWER!!!

Abu: oii..kaw nak tawu atok aq power
Ali N Ajoi: ape yg power sgt 2...
Abu: atok aq angkt kereta gune 1 tgn jer..
Ajoi: ele..2 x power sgt
Abu N Ali: atok ko power ker?
Ajoi: power..atok aq angkat lori gune 1 tgn..amcam?
Ali N Abu: Fuyoooooo Power Gilller....
Ajoi N Abu: Ali atok kaw power x?
Ali: Power..
Ajoi N Abu: Ape yg power sgt atok kaw 2..
Ali: atok aq kt dalam tanah smpai skrg x timbol2..hahaa
..
✿~✿ Dialog Ali dan Mak ✿~✿

Ali : Mak, nak sepuluh ringgit.
Mak : Tak boleh.
Ali : Kalau mak bagi, nanti adik bagitau apa ayah berbual dengan bibik semalam masa mak keluar pergi Shopping.
Mak terus ambik duit RM10 dalam handbag, dan bg kepada Ali.
Mak : Ha, apa yang diorang borak ?
Ali : Ayah cakap, "Bibik, esok jangan lupa gosok baju saya".
Mak : @#$%&*
Heheee..goyang mak dia hehee

SATU HARI DI KEDAI MAKAN...

pelanggan: Bang,mari sini
sekejap..
pelayan : ye saye, ada apa encik?
pelanggan : saya ada masalah
dengan sup saya ni..
pelayan : kenapa encik?
pelanggan : cuba kamu rasa sup
ni..
pelayan : kenapa? sup ni terlalu
masin ke encik?
pelanggan : tak, cuba kamu rasa
dulu..
pelayan : ke sup ni terlalu panas?
pelanggan : tak, cuba kamu rasa
dulu..
pelayan : ok, baiklah... em, mana
sudunya?
pelanggan : haaa... tu la masalah
dia.. ! Saya nak makan sup ni
dengan apa? ape pun tak bley..
boley tolong suapkan x???
Hahaaa nii ubat diaaa..
SUATU PAGI DI SEKOLAH

Seorang murid berlari dengan bergegas-gegas sambil termengah-mengah masuk ke dalam kelas dalam keadaan berpeluh dan basah kuyup.

Cikgu yang melihat kejadian itu hairan. Cikgu bertanya kepada murid itu...

Cikgu: Kenapa dengan kamu?

Murid: Saya dikejar anjing cikgu

Cikgu: Kenapa?

Murid: Saya tak sempat tanya anjing tu cikgu, takut dia gigit.

No comments:

Post a Comment