Monday 3 December 2012

Kalau kau rindukan aku


Kalau kau rindukan aku...... lihatlah ke ufuk timur ketika mentari muncul pagi seperti diriku hadir menyinarimu

Kalau kau rindukan aku......renungkanlah kembangnya sekuntum mawar merah seperti aku hadir dengan haruman kasih menenangkanmu

Kalau kau rindukan aku......tataplah ombak yang menghempas pantai seperti aku yang mengukir rindu padamu dalam setiap hirup nafasku

Kalau kau rindukan aku......halusilah butir pasir memutih di pantai seperti mana halusnya kasihku pada dirimu

Kalau kau rindukan aku......Ingatkanlah hilai tawaku denganmu dalam keasyikkan kita di saat-saat yang penuh bahagia

Tetapi................
Kalau kau rindukan aku......
Kalau kau rindukan aku......
Kalau kau rindukan aku......
Kalau kau rindukan aku......Pejamkan Matamu Sayang Aku pasti hadir
Oleh ahmadfitri

No comments:

Post a Comment