Friday 14 September 2012

Halimmunan


Halimmunan
Filem terbaru saya ke layar perak filem yg istimewa kerana filem ini amat payah untuk saya hasilkan. Proses yg mengambil masa yang lama,
Producer yg baru dan sgt baik hati.RR empire sdn bhd bisnes keluarga seluruh ahli keluarga mereka mengharapkan filem ini menjadi dan meletup saya juga begitu.
Musim ini jualan tiket dipanggung sangat perit beberapa filem sebelum filem saya dikeluarkan jualan kutipan tiketnya sagt teruk.
Saya berfikir kenapa terjadi begini.kesian producer saya melabur hampir rm 2 juta lebih.itu duit personal.
Dan saya bukan buat cerita main main.saya buat cerita untuk hiburan
Kenapa bila dikeluarkan ke tv semua suka kenapa x pergi panggung.
Tak ada jawapan
Penonton selalu minta filem yg baik,tp kalau buat yg baik mereka tak pergi menonton.
JDi apayg mereka mahu.ramai producer mula takut untik terbitkan filem ramai yg mengambil langkah melihat pasaran dahulu.
Kalau kos yg dikeluarkan min 1.8juta  ke atas  dan kutipan hanya rm100k mati loooooo.
Saya pening..producer pening penonton nak apa ya

No comments:

Post a Comment